سكس عربي

تحميل افلام سكس
نسوانجي neswangy neswangy.xxx


العودة   سكس عربي منتديات كسكوس زب-كس كسكوس - منتديات سكس عربي و غربي قصص سكس محارم > سكس عربي > قصص سكس عربي و قصص محارم

قصص سكس عربي و قصص محارم قصص سكس عربي - قصص شواذ و ورعان - قصص سحاق و سحاقيات - قصص محارم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 03-12-2012, 08:19 AM   #1
matrix5808
كسكوس جديد - ما يزال طفل رضيع - عدد مشاركاته قليلة جداً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1
matrix5808 is on a distinguished road
Thumbs up انا والمنقبة

انا اسمي اسلام عندي 25 سنة من المنصورة، ليسانس آداب تاريخ
القصة دي حقيقية و حصلت معايا بالفعل
انا فاتح محل اكسسوارات حريمي و مكياجات
بصراحة انا مش بشوف واحدة منفبة الا و الافي زبري يقف في لحظات (طبعا مش قصدي علي المنقبات نقاب شرعي) انا قصدي اللي بيلبسو عبايات مجسمة و عليها نقاب
بتبتدي القصة اني و انا قاعد في المحل علي الساعة 9 بالليل دخلت ست منقبة و لابسة عباية سودة ستان مجسمة و جامدة جدا،و راسمة عنيها بطريفة ممتازة انا عرفت انها مدام من الدبلة اللي في اديها الشمال.
فضلت تتفرج علي الحاجة و تسالني عن اسعارها بكل احترام كأي زبونة عادية.
وقفت قدام البارفانات و قالتلي وريني البرفان ده و ده ، جبتهملها و مسكتهم في اديها، فقالتلي عندك حاجة احلي من دول؟ فلتلها في ده ، و فتحت الغطاء و رشيت في الغطاء و قربته منها عشان تشمه، سابت اللي في اديها علي المكتب و مسكت ايدي بالغطاء ، حسيت برعشة جامدة لما حسيت ايديها و زبري وقف جامد.
بصراحة كانت اديها دافية و ناعمة جداً، قلت في بالي اكيد هي ماتقصدش، قالتلي طب لو سمحت هاتلي حاجة كمان حلوة، جبتلها واحد تاني رحته حلوة جدا و رشيت في الغطاء و شممتهولها و برضو مسكت ايدي بس المرة دي حسيت بصابعها بيتحرك علي ايدي ، بصيت لعينها لاقيتها بتبص بصة مثيرة جدا.
قلتلها ايه رايك في ده ؟
قالتلي: كلهم حلوين،خلاص هاخدهم و هاخد حجات تانية.
خدت فعلا حاجات فوق ال 500 جنيه و حاسبت و مشت.
انا شلت الموضوع من دماغي عشان مشغلش نفسي.
تاني يوم علي طول لاقيتها جاية و معاها ازازة برفان بتقولي معلش هارجع دي عشان مش عجباني اوي،قلتلها تحت امرك
رجعت البرفان و خدت فلوسها و مشت ، و هي علي باب المحل قالتلي انت عندك توصيل للبيوت؟
انا اصلا مش بوصل حاجة للبيوت بس لاقيت نفسي بقولها اه.
اديتلها كارت و قالتلي انا اسمي ام رباب و لما اعوز حاجة انا او حد من البيت هاكلمك تجيبهم ، قلتلها ماشي تحت امرك.
فات كام يوم و لاقيت بنت صغيرة عمرها مش اكتر من 6 سنين جاية بورقة فيها طلبات و بتقولي انا رباب كانت ماما عايزة منك الحاجة دي.
عرفت ان هي الست و مجاش في دماغي خالص ان في اي حاجة، واديت الحاجة للبنت و مشت.
تاني يوم و انا بقفل علي الساعة 11 بالليل لقيت تليفوني بيرن.....مين؟
قالتلي ازيك يا اسلام انا ام رباب
قلتلها اهلا وسهلا ازي الصحة
قالتلي الحمد لله و سالتني انت قفلت؟
قلتلها كنت بقفل عايزة حاجة قبل ما اقفل؟
قالتلي اه معلش اسفة عايزة حفاضات للستات عشان خلصت من عندي و معملتش حسابي اجيب من بدري و العيال نامو و معنديش حد يجيبلي دلوقتي، ممكن تجيبلي؟
قلتلها تحت امرك بس انا مش عارف البيت
قالتلي علي العنوان و فعلا جبت الحاجة و روحت علي العنوان الموصوف
لقيت البوابة مقفولة من تحت
اتصلت بيها قالتلي ثواني هافتحلك.
فتحت البوابة و طلعت الدور السادس لاقيت ملاك واقف فاتح باب الشقة و مستنيني.
قلتلها حضرتك ام رباب ؟
قالتلي ايوة يا اسلام هات الحاجة
و قالتلي معلش عشان الظروف بتاعت العيال و كمان جوزي مسافر فاتعبتك معايا معلش.
طنشت كل الكلام ده و قلتلها ما شاء الله حضرتك جميلة جدا جدا.
ضحكت بصوت عالي و قالتلي ميرسي دا من زوئك.
قلتلها هو حضرتك مش منقبة؟؟
قامت مغيرة الحوار و قالتلي ايه حضرتك حضرتك حضرتك !!! انت شايفني ست كبيرة؟؟ دا انا ممكن اكون قدك او اكبر منك بسنة.و بابتسامة لطيفة قالتلي انت عندك كام سنة؟
قلتلها 25 سنة
قالتلي شفت بقا انا ادك ازاي؟!
بس انا اللي متجوزة بدري و انا 18 سنة.
قالت هات الحاجة بقا و بطل رغي
اديتها الحاجة و نزلت و انا بفكر في كل حاجة حصلت
تاني يوم اتصلت بيا بس متاخر عن امبارح شوية
كنت قفلت و لسة هامشي
قالتلي معلش الحاجة اللي انت جبتها امبارح فيها كذا واحدة بايظة
قلتلها ازاي دي نوع ممتاز
قالتلي مش مصدقني تعالي شوفها بعنيك
قلتلها لا خلاص اجيبلك واحدة تانية ممكن تكون بايظة صدفة
قالتلي انا مش عايزة اتعبك
قلتلها يا باشا تعبك راحة تحت امرك
فتحت تاني و جبتلها واحدة تانية و رحت .
بس المرادي بقا فتحتلي باب الشقة و هي بقميص نوم اسود شفاف شوية و مش لابسة سنتيانة و لابسة أندر أحمر و هي اصلا ناصعة البياض و جسمها جامد زي ما قال الكتاب و صدرها عايز ينط برة القميص من كبر حجمه.
طبعا انا دورت وشي و انا واقف بعيد شوية عن الباب
قالتلي تعالي اديهولي معلش عشان مش هاعرف اطلع بره الباب كده.
اديتهولها فقالتلي ثواني اوريلك البايظ.
غابت ثواني و رجعت بالحاجة و كانت الحمالة الشمال نازلة من علي كتفها.
انا شوفت المنظر حسيت ان زبري هايقطع البنطلون
و هي عنيها مارحتش من عليه
قالتلي تيجي تشرب حاجه
قلتلها لا عشان بس انا اتاخرت علي اصحابي
قالتلي يا اسلام مش هاتتاخر بس تعالي دا انا بعمل عصير فريش روعة و يا عيني جوزي مادقوش ولا مرة من كتر سفرياته، عايزة حد يقولي علي عمايل ايدي
قلتلها بس مايصحش
قالتي انت مكسوف من ايه محدش شايفك و انت جايلي و العيال نايمة.
انا سمعت الكلام ده قمت داخل علي طوووووووول.
استنيت شوية في الصالون،لاقيتها داخلالي بالعصير و ريحة البارفان بتهز البيت.
قالتلي تحب تشرب هنا ولا تحب تشربه قدام التلفزيون انا بصراحة مش بحب قعدة الصالونات
قلتلها اللي تشوفيه اي حاجة
مشت قدامي عشان توريني السكة و كانت مشيتها فيها مياصة و دلع الي ابعد الحدود و شعرها واصل لحد طيزها بيتمختر معاها
بعد العصير قالتلي بتعرف في الكمبيوتر؟
قلتلها دا لعبتي
قالتلي اصل في حاجات عايزة اظبتها
روحنا للكمبيوتر في حجرة النوم
شغلت الجهاز و قالتلي في حاجات انا منزلاها عايزة امسحها من علي الهيستوري و كل ما امسحها ترجع تاني
بدخل علي الهيستوري لاقيت مواقع سكس من كل الانواع
بصيتلها و هي كانت ورايا .
رقيتها ماسكه بزها الشمال و بتدعك فيه جامد
قمت من مكاني فورا قالتلي بصراحة يا اسلام انا محرومة من الجنس دا تماماً
انا ساعات كتير ببقا نفسي اتشرمط في الشوارع عشان اشبع رغبتي بس مايصحش
و انت شاب محترم و خجول و هاتكتم السر .
و ما ادتنيش فرصة ارد و لاقيتها قامت موطية عليا و مسكت زبري المولع و قعدت تفرك فيه.
قمت من علي المرسي و مسكتها من وسطها و تبادلنا البوس و لحس الشفايف و اللسان
نيمتها علي السرير و بدأت اقلعها هدومها و انا ببوس فيها و لما قلعتها كل هدومها لقيت جسم ناصع البياض و شديد المرونة
نزلت علي رقبتها و فضلت الحس فيها و نزلت علي صدرها و قمت راضع بزازها
كانو كبار جدا لدرجة ان ايدي الاتنين مش مكفيين فردة واحدة و طريين علي الاخر(فعلا ملبن) و نزلت بلساني لصرتها و هيي تتأوه و تتلوي زي التعبان من كتر الهياج لحد ما وصلت لكسها و كان احمر و ناعم و كان طعمه احلي من العسل
فضلت امص فيه لحد ما ابتدي يدوب و صابعي كان عمال يلعب في خرم طيزها
و نزلت تمصلي زبري و انا مش قادر من شدة الهيجان
نيمتها علي ضهرها و رقعت رجليها فوق كتافي و قمت مدخل طرف زبري و شلتو و بعدين ادخلو اكتر شوية و اشيله لحد ما دخل للاخر خالص و ساعتها سمعت صوت اه عالية اوي و فضلت امصمصلها صوابع رجليها و هي تزيد بالهيجان
لما وصلت لآخري قمت مطلع زبري بره عشان امزلهم علي جسمها عشان ما تحملش مني
قالتلي طلعتو ليه؟
قلتلها عشان اجيبهم بره عليكي
قالتلي لا نزلهم فيا و انا عاملة حسابي
دخلتو من تاني و فضلت ادخلو و اطلعو لحد ما انا و هي وصلنا مع بعض و حسيت بكسها و هو بيمسك زبري جامد
و بعد ما فضيت اللبن فيها فضلت ابوس فيها و اداعبها و انا نايم جنبها
قامت و عدلت نفسها عليا
و قعدت علي زبري و فضلت تحسس علي صدري
زبري وقف تاني و هي حست بيه و قامت مصوته
قالتلي هو بيقف بسرعة اوي؟
قلتلها لو ماوقفش عليكي هايقف علي مين!!!
قالتلي ايه رايك في نيك الطيز
قلتلها حلو جدا بس زبري هايتعبك عشان تخين
قالتلي انا معايا كريم للحاجات دي
دهنت زبري بالكريم و فتحة طيزها و خدت وضع (Doggie style)
و بدات ادخل زبري بالراحة و احسها بتتالم شوية بس الهايجة اكتر و تقولي كمان بس بالراحة آآآآآآآآآآآآآآه
حسيتها بتحب العنف شوية لانها عضتني في صدري بالراحة كذا مرة فا قمت شادد شعرها و انا بدخل زبري لحد ما دخل زبري للآخر و انا شادد شعرها للاخر
و هي تصوت و انا ادخله
كنت بحاول اتحيل اي حوار عشان منزلش اللبن بسرعة و اطول معاها بقدر المستطاع
و انا بضربها علي طيزها قالتلي نزل اللبن جوه ارجوك
شوية و وصلت و حسيت ان انا نزلت لبن في طيزها حوالي 2 لتر او اكتر
أول مرة اجيب فيها كمية اللبن دي
فضلت حطا زبري فيها لحد ما نام خالص و قامت و جابت مناديل ننشف بيها اللبن و العرق
قالتلي تاخد شاور قبل ما تنزل؟
قلتلها يا ريت
دخلت الحمام اخد شاور و انا بغسل نفسي بالصابون دخلت عليا
قلتها في ايه؟
قالتلي وحشتني
و جت معايا تحت الدوش و استحمينا مع بعض و هي قاعده بتفرك في زبري و انا بمص كل حته اقدر امصها
و نكتها تاني و احنا تحت الميه بس المرة دي جبت اللبن في بؤها
و من شدة هياجها قامت بلعاه و لحست شفايفها بلسانها و قالتلي احلا من العصير اللي انا كنت عملاهولك
خلصت الدوش و لبست هدومي و كانت الساعة 1 بالليل تقريبا
قالتي ايه رأيك فيه؟
قلتلها انتي تمام اوي و جامدة اوي
قالتلي ممكن الموضوع ده يبقا سر بيني و بينك بجد عشان لو حد عرف انت هاتتأذي قبلي
قلتلها حتي لو حصل بينا مشاكل او اختلفنا لاي سبب انا مش هاقول حاجة من اللي حصلت عشان انا مرضهاش لحد
قالتلي اتقثنا و انا كل ما هاحس ان الجو هادي هاتصل بيك بعد شغلك تجيلي
و من ساعتها بروحلها مرة او مرتين في الاسبوع
لحد ما جوزها اتنقل من الشركة فرع الغردقة و جه هنا فرع المنصورة
و من ساعتها و هي مختفية

اللي نفسها في واحد يعمل معاها كده و يكون فعلا جاد معاها و امين جدا معاها يا ريت تتصل بيا و ماتترددش لأني فعلا امين جداو محترم جدا و ابن ناس جدا جدا
01067327237

matrix5808 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03-17-2012, 10:55 AM   #2
سكس ماشين
كسكوس VIP
وسام التميز
 
الصورة الرمزية سكس ماشين
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: قلب وكس كل إمرءه جميله وسكسيه
المشاركات: 620
سكس ماشين is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى سكس ماشين إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى سكس ماشين
افتراضي

قصه جميله وممتعه فعلا
مشكووووور
سكس ماشين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 09:51 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2, Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
سكس عربي

سكس عربى

سكس عربى
xnxx Sex Sex Adult Forums Computer repair xnnx